תזונה ודיאטה – כיצד להצליח ובגדול! – קובי עזרא
דיאטה ותה ירוק
ויטמינים
מבוא לתזונה
דחיית הזיקנה והורמון הגדילה
כושר גופני
מינרלים
התעמלות ופעילות גופנית
התעמלות ופעילות גופנית- חלק ב'
מחלות הנגרמות ע"י מחסור בויטמינים
ערכם התזונתי של מאכלי ט"ן בשבט
ויטמינים
השמנת יתר- פתרון והתמודדות
עיסוי רפואי יותר מסתם הנאה
שמן עץ התה מאוסטרליה
מחשבון תזונה-ערכים תזונתיים של מאכלי הפסח
השמנה וסיבות להשמנה
חיזוק המערכת החיסונית
מחשבון תזונה לחישוב מידע תזונתי
סגולות הבריאות של הדבש
ערכים תזונתיים של גויאבה
נוגדי חימצון על המדף הביתי
סגולות הבריאות של פרי האגס
סגולות הבריאות של התפוח
פיגמנטים במזון
ויטמין D
נוגדי חימצון מקטינים הסיכונים למחלות לב וכ
פרובויוטיקה ביתית
כל האמת על חומצה פולית
שמן הקוקוס
חלב
הפרדוקס של הבריאות
תה צמחים מעלי עץ הזית
שיפור איכות השינה באמצעות תזונה
הקשר בין תזונה לאסתטיקה- בריאות העור
מניעת מחלות חורף
סגולות הבריאות של האבוקדו
שמן אבוקדו
המצה השמורה שמעולם לא הכרתם
חלב צימחי
סגולות האבטיח
תמרים- ערכים תזונתיים
מחשבון קלוריות ומחשבון תזונה
הרעלת כספית
כושר – המתכון לאריכות ימים
גאדגטים ואפליקציות לבריאות
השפעת מורנגה על ייצור החלב של נשים מניקות
שימוש במחשבון קלוריות ומחשבון תזונה בזמן ביצוע דיא
ירידה במשקל תוך העזרות במחשבון קלוריות ותזונה
מחשבון תזונה (שהינו גם מחשבון קלוריות) לפי ארוחה -
זהירות דיאטה
איך לעשות דיאטה מהירה – דיאטה מהירה מבלי לצאת מהבי
הכל אודות הצרת היקפים, מיצוק וחיטוב

צור קשר כללי

מלאו פרטים או צרו קשר




שלח

 
הדפס  

איך לעשות דיאטה מהירה- דיאטה מהירה מבלי לצאת מהבית

איך לעשות דיאטה מהירה – דיאטה מהירה מבלי לצאת מהבית


כולנו נמצאים באותו מאבק מתמיד ומרוץ מתמיד לעבר גזרה חטובה יותר ולעבר ה"משקל האולטימטיבי". אבל מי מאתנו , וחשוב מכך, כמה מאיתנו הצליחו בתהליך הדיאטה מבלי לסבול . התשובה היא כמובן: מעטים בלבד. האם אכן קיימת דרך מהירה ובריאה לרדת במשקל ולהראות טוב ללא דרך חתחתים של שנים על גבי שנים של נקיפות מצפון, ספירת נקודות ובדיקת המשקל מדי בוקר.
מי מאיתנו אוהב לעמוד על אותו משקל בוגדני, זה אשר מראה לנו בדיוק את מה שאנחנו לא מעוניינים לראות? לפניכם כמה שיטות בדוקות ובריאותיות למטרות שונות בדרך לירידה מהירה במשקל בין שבוע לחודש של דיאטה מהירה ונכונה!

תרגיל אחד ביום לתוצאות מדהימות כעור חודש בלבד


האם זה הגיוני שתרגיל אחד ביום יביא לתוצאות משמעותיות תוך חודש בלבד? התמדה בתרגילים כמו תרגילי בטן דינאמיים, כדור פילאטיס ותרגילי מזרון חד יומיים יניבו תוצאות מפתיעות כעבור 30 יום בלבד?


כפיפות בטן (כדור או מזרון): ארבעה סטים של 15/24/36 כמות כפיפות גדלה עם כל סט ומנוחה של 24 שניות מדודות.
תרגילי כריעה וסקווטים: בכמות זה ומנוחה של 15שניות בין סט לסט.


תרגיל אגן ירכיים על כדור: ישיבה וביצוע תנועות מעגליות רחבות על כדור פילאטיס בסטים בכמות זהה לכמות הנ"ל ומנוחה של 20 שניות בין סט לסט – תרגיל זה אהוב במיוחד על מרבית הנשים, וודאו שהרגליים מונחות על הרצפה באופן מלא ומקבילות לכתפיים ואחת לשנייה ושמרו על גב ישר


המלצה לשדרוג תרגיל הכדור: בצעו הרמת משקולות של 2 ק"ג בכל יד תוך הוצאת אוויר עם כל הרמה, תרגיל זה תורם גם לרצפת האדם וחגורת הכתפיים והגב.


בצעו תרגיל אחד מכל התרגילים הללו מידי יום בסדר עקבי ובמחזוריות , תוך הקפדה על שתייה של כמות מים של בין ליטר וחצי ל 2 ליטרים ליום, הקפידו לנשום באופן סדיר במהלך הפעילות, פעילות הנשימה הסדירה תורמת לייעול התרגיל ושריפת קלוריות משמעותית.


כך תכנסו לתו שמלת הערב של האירוע בסופ"ש הקרוב


ניקוי קיבה תוך צריכת מזונות נוזליים כמו מרקים עשירים ללא פחמימות או הקרמות , דייסות קוואקר בשילוב פירות יבשים, סטיביה וכפית דבש יעזרו לכם לחולל שינוי משמעותי תוך שבוע ימים בלבד!
מרק ברוקולי, כרובית, כרוב, קולורבי, אפונה הם מרקים נהדרים המכילים כמות גדולה של ויטמינים וכמות דלה של קלוריות – מקסימום טעם ומקסימום תוצאות!


ירקות חלוטים – הדרך המהירה לדיאטה וניקוי רעלים


חליטת ירקות ושתיית מיצים טבעיים נטולי סוכר היא אחת השיטות הטובות ביותר עבור דיאטה מהירה ונכונה, וכמובן בריאותית. דיאטה זו מומלצת לא רק לירידה במשקל אלא גם לניקוי רעלים מהגוף ותחושה קלה יותר, טיפול ומניעת דלקות ורגישויות. תוך שבוע ימים בלבד תראו תוצאות משמעותיות.


הערה: לפני ביצוע כל תהליך דיאטטי חובה להתייעץ עם הרופא המטפל המודע להיסטוריה הרפואית שלכם למניעת נזקים בריאותיים והתאמת הדיאטה באופן אישי. חשוב מאוד לבצע בדיקות דם תקופתיות לבדיקת החוסרים או השינויים המטבוליים שלכם לשילוב ויטמינים שישפרו את תהליך הדיאטה. חשוב מאוד לדעת שנושאים כמו שינויים גופניים ובריאותיים משתנים, בקרת חוסרים או עודפים רעלים או רעלנים, שומנים, כולסטרול, וכיוצא באלה משפיעים באופן משמעותי על תוצאות הדיאטה, רבים אין מודעים לנושא השנויים הגופניים והשפעתם על תוצאות ותהליך הדיאטה ויותר מכך, דיאטה מהירה ונכונה לא תוכל להתקיים ללא התאמה ממוקדים למצבכם הבריאותי.


חשוב לדעת מקרים של דיאטות עקביות אשר אינן מניבות תוצאות מושפעות בדרך כלל ממחסור משאבים ואנרגיות בגוף ולכן התוצאות מאחרות להגיע ובמקרים רבים אינם מגיעים בכלל.


ביצוע בדיקות תקופתיות יעזרו לכם לייעל את התוצאות ולראות תוצאות!


הכתבה נכתבה באדיבות
Oana's Diet  – דיאטה מהירה ובריאה


הדפס