אירידולוגיה ואבחון בלובן העין – Iridology & Sclerology

לפני כחודש הגיע אלי אישה בשנות ה-40. כאבים מתמשכים בצד ימין, תחושה לא נוחה אחרי האוכל.

בצילום העיניים נראה סימן המעיד על גידול קטן הגורם לכאבים בכיס מרה. נתתי לה המלצות טיפול ולמחרת קיבלתי ממנה בפקס את התוצאות האולטרה סאונד: 2 פוליפים בכיס מרה.

שוב, אירידולוגיה במיטבה. השיטה עובדת ופעם אחר פעם אני מקבלת אישורים המעידים על הממצאים בעין.

מהי אירידולוגיה?

שיטה מדעית המתבססת על תרגום סימנים בקשתית העין (החלק הצבעוני של העין) .
במהלך ההיסטוריה הארוכה של השיטה , מומחים שבחלקם היו רופאים ובחלקם נטורופתים והומיאופתים פיתחו מפה טופוגרפית של העין המשקפת את כל איברי הגוף. הטבעה ביומטרית – סימנים מולדים ייחודיים לכל אדם יכולים לתת לנו תמונה על המבנה הגנטי, תורשה ונטיות גנטיות עתידיות אשר יכתיבו את התנהגות הגוף בזמן חולי פיזי וגם רגשי.

כמו כן, ישנם סימנים נוספים לקשתית במהלך החיים כתוצאה משינויים קיצוניים באורח החיים הכוללים: תזונה, רעילות, תאונות, ניתוחים, השפעה של הסביבה , שימוש בתרופות, סמים ואלכוהול, תוצרי קרינה ועוד.

מה אפשר לראות בקשתית העין?
כמו שאמרנו,סימנים גנטיים, רעילות, פוטנציאל לגידולים, התפתחות גידולים, כולסטרול, הסתיידות כלי דם, נטייה לסוכרת, סימנים המעידים על דלקת, חולשה של איברים ומערכות הגוף.

אבחון בלובן העין – Sclerology

הסימנים בלובן העין מעידים על התהליכים הפתולוגים המתרחשים בגוף ברגע זה ממש.
אם האירידולוגיה מעידה על גנטיקה, מצב כרוני ופוטנציאל עתידי של הגוף, האבחון בלובן העין מצביע על התהליכים כאן ועכשיו. נוכל לראות שלבים שונים של דלקת, נזק הנגרם לרקמות כתוצאה נטילת תרופות, נזק מקרינה, התפתחות גידולים, שפירות או ממאירות, הימצאות פרזיטים, סימנים מטבולים, סימנים המעידים על התקף לב קרב או שבץ מוחי.

השילוב בין שתי השיטות מעניק לנו כלי ממדרגה ראשונה לבחון ללא פלישה לגוף וללא גרימת נזק.בתום האבחון למרים המימנות והנסיון המתאים לטפל בבעיות השונות שאותרו בעין.

לד"ר מרים גרבר Ph.D.MBMD Dip.H.Ir. יש משהו נוסף חדש וייחודי :

ניתוח האישיות לפי קשתית העין PERSONALITY IRIDOLOGY

לראשונה בישראל תצלם מרים גרבר את עיניכם בעזרת ציוד רפואי מתקדם ותנתח את הנתונים באופן מעמיק ומקצועי

* אבחון אישיות
* למיצוי הפוטנציאל האישי לילדים, נוער, מבוגרים, נשים וגברים
* לשיפור מערכות יחסים
* בחירת קריירה התואמת את האישיות
* לבחירת העובד המתאים לתפקיד המתאים
* להבנה מעמיקה של המניעים בחיי היום יום
* להבנה כיצד האישיות מנהלת את ההתנהגות
* חקירה פנימית של הסיבות לסבל האנושי ודרכים לצאת מזה
* המלצה כיצד לפסוע מעבר למגבלות
* ליצירת חיים מספקים במשפחה, בחברה ובקריירה

על ד"ר מרים גרבר Ph.D.MBMD Dip.H.Ir.

ד"ר מרים גרבר Ph.D.MBMD מורה לאירידולוגיה ואבחון בלובן העין, מורה לשיטות ריפוי טבעיות לבעיות גוף/נפש, מרצה בכנסים בעולם, עוסקת במחקר ומחברת ספרים.
מרים נולדה בין הרי הקרפטים לפני 65 שנה ועלתה לארץ עם משפחתה בשנת 1959 .

לפני 22 שנה, בנקודת שיא בקריירה שלה כמנהלת לשכה, חיפשה מרים תעסוקה לנפש והחלה בלימודי אירידולוגיה ולימוד מיומנויות גבוהות ביותר במגוון מקצועות בתחום הרפואה המשלימה ברחבי תבל מפי מומחים בינלאומיים שהפכו אותה למומחית בזכות עצמה המלמדת תחומי התמחות ברפואה משלימה.

האירידולוגיה והאבחון בלובן העין מאפיינים את עבודתה באבחון בעיות פיסיות , רגשיות ומנטאליות ללא פלישה לגוף וללא גרימת נזק.

ספרה "אירידולוגיה מעשית – הסוד הגלוי של העין" יצא בעברית בארץ והגרסא האנגלית זוכה להצלחה גדולה בקרב הקהילה הבינלאומית העוסקת בתחום זה ונמכר ב- AMAZON יחד עם ספר ילדים צבעוני ומקסים "מסע אל הבלתי נודע".

מרים העצימה את הידע באירידולוגיה של האישיות, אירידולוגיה הוליסטית המתייחסת לסימנים בעין בהיבט פיזי ורגשי כאחד והחלה במחקר משלה בו הגיעה לתוצאות בעלות משמעות

• במציאת גיל הטראומה לפי סימנים בעין
• מציאת הסימנים המצביאים על נזק רקמתי כתוצאה משימוש בטלפונים ניידים
• מציאת הסימנים המעידים על שטף דם מוחי
• מציאת הגורם הרגשי לרמות כולסטרול גבוהות בדם ועוד ..

מרים עוסקת בשיטת IPEC בדרגת מומחה – אבחון ונטרול אלרגיה ובעיות רגשיות.
מאמנת בשיטת PEAT (השתלמות בגרמניה ויוגוסלביה) לפתרון בעיות רגשיות, טיפולים בפחדים, חרדות ופוביות, שינוי דפוסי התנהגות ודפוסי חשיבה,
Theta Healing – שיטת ריפוי הנוגעת בגוף/נפש.
Reconnective Healing כמטפלת מוסמכת וחלק מצוות הדרכה הנוסע בעולם ללמד את התחום.

מרים בוגרת הקולג' להילינג באנגליה.

עוסקת בהומיאופתיה, צמחי מרפא, פרחי באך, ועד שיטות טיפול מתקדמות ברחבי העולם

תנאי שימוש |הצהרת פרטיותרשלנות רפואית

מחשבוני תזונה

פרסומת

צמחי מרפא יעילים ביותר לטיפול בתופעות שונות המתבטאות בתכיפות ודחיפות מתן שתן. חברת פריסו היא יצרנית כמוסות מצמחי מרפא המשמשים לטיפול בבעיות שונות בדרכי השתן מזה מאות שנים.

למידע נוסף

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

האם לתזונה ישנה על עיכוב הזדקנות?, שלום כאן קובי עזרא המומחה שלכם לרפואה נטורופטית ובריאות טבעית. כידוע ההזדקנות היא גורם הסיכון העיקרי למחלות כרוניות

הודעה חשובה: הכתוב בחוברת זו איננו בגדר מרשם רפואי לטיפול במחלות, אלא ידע שפורסם בכתבי עת מדעיים שמופיעים בעולם. מן הראוי שהנזקק לטיפול יפנה

  הודעה חשובה: הכתוב בחוברת זו איננו בגדר מרשם רפואי לטיפול במחלות, אלא ידע שפורסם בכתבי עת מדעיים שמופיעים בעולם. מן הראוי שהנזקק לטיפול