ביורגונומי ביו אנרגיה

ביו אנרגיה שימושית, מדע שפותח כאן בישראל, ע"י רפי רוזן: אדם מיוחד וחלוץ בקנה מידה עולמי במחקריו. מחקרים המבוססים על גילויו של המדען וילהלם רייך, מחקרים שאפשרו לריפוי הביורגונומי להיות נגיש לכל אחד ואחת מאיתנו ולא להישאר נחלתם של מספר מצומצם של מדענים.

הכול החל לפני כ-60 שנה ע"י דר' וילהלם רייך, מדען, רופא ואחד מתלמידיו המבריקים של פרויד. רייך חקר את האנרגיה הפועלת בתוך הגוף וגילה את הקשר שבין הגוף, הרגשות וזרימת האנרגיה בגוף. אנרגיה זו הקשורה קשר הדוק לאנרגיה הקוסמית, נקראה ע"י רייך "אורגון" – מקום מגוריו. ממחקריו הבין שרמת אנרגיה נמוכה מידי בגוף, היא הגורם העיקרי שממנו מתחילות מרבית בעיות הבריאות והסיבה העיקרית להתפתחות המחלות הכרוניות. בגישה זו, כבר אז, ריפא אפילו סרטן. כהערכה לפועלו של רייך בתחום ה"א ו ר ג ו נ ו מ י", נתן רפי רוזן את השם "ב י ו ר ג ו נ ו מ י" לדרך ריפוי זו.

במהלך מחקריו גילה רפי רוזן את "טכניקת העיפעוף", טכניקה שבה שריר העין של המטפל, מגיב לאנרגיה המוקרנת מהמטופל, בויברציות עדינות. לחוש זה קרא רפי רוזן "החוש השביעי" ולספרו הראשון שכתב אודות הביורגונומי קרא "החוש השביעי והמציאות שמעבר". בטכניקה זו ניתן לאבחן בעיות פיזיות ונפשיות ולטפל בהן. מחלה גופנית ונפשית, באה לכלל ביטוי, תחילה בגוף האנרגטי ורק לאחר זמן, בגוף הפיזי. טכניקה זו, מאפשרת חישת התבנית האנרגטית של הגוף שהיא העתק מדויק של הגוף הפיזי, טיפול בבעיה ומעקב תוך כדי תהליך הריפוי.

בסיס הריפוי בביורגונומי הוא, חיזוק המערכת האנרגטית, אדם שהמערכת האנרגטית שלו ברמה טובה, מחוסן ממחלות כרוניות כמו: סרטן, איידס, קרוהן וטרשת נפוצה ועוד מחלות אלו יכולות להתפתח רק כאשר המערכת החיסונית לא מתפקדת והסיבה – רמת אנרגיה נמוכה מידי בגוף, רמת אנרגיה הגורמת לשיבוש פעולתה של המערכת החיסונית ומשאירה את הגוף חשוף מהגנה. רמת אנרגיה זו איננה תלויה באורח החיים אותו אנחנו מנהלים, גם אם יהיה הנכון ביותר! בביורגונומי מזהים את הסיבה למחסור באנרגיה, במשיכת האנרגיה מהמטופל/ת ע"י ה"משלים האנרגטי" או ה"משלימה האנרגטית" שלהם ולכן השלב הראשון והמפתח לריפוי הוא, עצירת משיכת אנרגיה זו, עצירה שממלאה מיידית את המחסור באנרגיה ומרגע זה מתחיל התהליך החיובי בגוף המטופל/ת.

אנחנו יכולים לציין הצלחות בכול תחומי הבריאות, החל מבעיות פיזיות ונפשיות ואף בבעיות תורשתיות. טיפול זה מתמודד בהצלחה, בנוסף למחלות הכרוניות, בבעיות במערכות: כלי הדם והלב, השתן, העיכול, הנשימה, כאבי ראש ומגרנות, כאבי גב וגפיים ומצבים של נימול, ושאר מערכות הגוף. גם התמודדות טובה במצבים נפשיים כמו: אנורקסיה, בולימיה, היפראקטיביות, קשיי קשב וריכוז, פחדים וחרדות ועוד. וכן הצלחות בטיפול בקשיי כניסה להריון והפלות, גם בטיפולי פוריות, קשיים הנובעים בדרך כלל, מחולשה כללית של הגוף, חולשה הנובעת מרמת אנרגיה נמוכה בגוף.

אתאר כאן בקצרה את עיקרי תהליך הריפוי בביורגונומי:
1. אבחון המטופל הכולל רשימת תלונותיו וסריקת גופו אנרגטית ב"טכניקת העיפעוף", סריקה המזהה כל בעיה, גם אם עדיין איננה מורגשת ולא באה לכלל ביטוי, מבחינה פיזית.
2. בדיקת רמת האנרגיה בגוף המטופל ואיזונה בטכניקת "ערבול המשלימים האנרגטיים" המתוארת באתר ונלמדת בקורסים ובסדנאות.
3. טיפול ב"נקודות הפתיחה" של כל מערכת בעייתית בניפרד, כולל טיפול בפחדים מודעים ותת מודעים השייכים לאותה מערכת, שגם להם השפעה עליה.
4. הטיפול כולל גם מערכות רגשיות, מצבים נפשיים, טראומות ילדות, התמכרויות ועוד.
5. מאחר והטיפול אנרגטי, במצבים בהם המפגש עם המטופל בלתי אפשרי, אפשר לטפל גם מרחוק וביעילות שאיננה נופלת מטיפול, פנים מול פנים. במקרים מיוחדים, אפילו ללא ידיעת המטופל, אבל זאת רק, אם אין ברירה.
ריפוי זה בהנחייתי, נלמד בכל הארץ בסדנאות שנמשכות כ-40 שעות ונותנות בידנו כלי היקר מפז. הסדנאות מתקיימות בת"א, בחיפה ובירושלים, לפי תוכנית הסדנה המפורטת באתר. על מועדי סדנאות, עקוב אחרי הפרסומים בפורום האתר שכתובתו: http://www.biorgonomy.com

בברכה, יורם גני – המרכז לביורגונומי
@ כל הזכויות שמורות יורם גני – המרכז לביורגונומי

מחשבוני תזונה

פרסומת

צמחי מרפא יעילים ביותר לטיפול בתופעות שונות המתבטאות בתכיפות ודחיפות מתן שתן. חברת פריסו היא יצרנית כמוסות מצמחי מרפא המשמשים לטיפול בבעיות שונות בדרכי השתן מזה מאות שנים.

למידע נוסף

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

האם לתזונה ישנה על עיכוב הזדקנות?, שלום כאן קובי עזרא המומחה שלכם לרפואה נטורופטית ובריאות טבעית. כידוע ההזדקנות היא גורם הסיכון העיקרי למחלות כרוניות

הודעה חשובה: הכתוב בחוברת זו איננו בגדר מרשם רפואי לטיפול במחלות, אלא ידע שפורסם בכתבי עת מדעיים שמופיעים בעולם. מן הראוי שהנזקק לטיפול יפנה

  הודעה חשובה: הכתוב בחוברת זו איננו בגדר מרשם רפואי לטיפול במחלות, אלא ידע שפורסם בכתבי עת מדעיים שמופיעים בעולם. מן הראוי שהנזקק לטיפול