דיקור סיני לטיפול בכאבים כרוניים

דיקור סיני לטיפול בכאבים כרוניים

כאבים כרוניים מטרידים יכולים להציק יום וליל. לפתרונות כמו כדורים נגד כאבים או ניתוחים יש חסרונות ברורים. הציבור הרחב מעדיף דרכים אחרות, במקום להתמכר לתרופות או סיכוני ניתוח. שיטת הרפואה העתיקה, דיקור סיני, מציעה דרך טובה מאוד, לסילוק כאבים כרוניים, מכל הסוגים.

הסטטיסטיקה שמראה כי דיקור סיני משכך כאבים

הסטטיסטיקה בהחלט תומכת בכך שדיקור סיני משכך כאבים. בארה"ב, יותר מ-5 אחוז מהציבור נעזר בשיטה זו לצורך הקלת כאבים כרוניים. עליה של פי חמש, בתוך שנים ספורות. זאת ועוד, נמסר כי צבא ארה"ב אימץ עקרונות של דיקור (אקופונקטורה) גם ליישום בקרב חיילים שנפגעו. מחקרים עדכניים מראים כי ההקלה דרמטית, ועולה במקרים רבים על זו המושגת בתרופות.

איך הדיקור משכך כאב כרוני

לעומת תרופות, שפועלות על הרובד הסימפטומטי, דיקור פועל עמוק יותר. השימוש במחטים איננו פולשני, אלא נועד לגרות את החלק החיצוני של העור. לא נוצר דימום, לא מרגישים דקירה. על פי הרפואה הסינית, בתוך הגוף זורמים קווי אנרגיה, צ'י. כאבים, כמו גם סימפטומים אחרים, נובעים מחסימות וחוסר איזון באנרגיה. בחירה בנקודת דיקור מתאימה משפיע על כך ומחזירה את האיזון. התהליך גם מביא לריפוי של תהליכים דלקתיים, שבדרך כלל מגיעים ביחד עם הכאב ומעצימים אותו.

על פי השערה של חוקרים מערביים, הדיקור משפיע גם על העצבים. הגירוי העדין מעורר שחרור של אנדורפינים. נמצא כי מחלות וכאב עלולים לפגוע ביכולת הגוף לשחרר את החומרים הללו, שמקושרים עם בריאות, מצב רוח טוב והפחתת כאבים. הדיקור מחזיר את היכולת הזאת ומאפשר החלשה של כאב או אפילו העלמתו המוחלטת.

לא חייבים לסבול

הדיקור הסיני נמצא יעיל בטיפול בשלל סוגים של כאבים. למשל, כאבים נפוצים כגון כאבי גב על רקע של שרירים תפוסים אך גם בשל ליקוי בעמוד השדרה או פריצת דיסק. יעיל גם לטיפול בכאבי ראש ומיגרנות וכן כאבים אורתופדיים של המפרקים. מתאים כנגד כאבי ברכיים וכן להקלה של כאבים המלווים מחלות מפרקים או אף פציעות. זה עובד, לא חייבים לסבול.

 

 

 

 

מחשבוני תזונה

פרסומת

צמחי מרפא יעילים ביותר לטיפול בתופעות שונות המתבטאות בתכיפות ודחיפות מתן שתן. חברת פריסו היא יצרנית כמוסות מצמחי מרפא המשמשים לטיפול בבעיות שונות בדרכי השתן מזה מאות שנים.

למידע נוסף

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

האם לתזונה ישנה על עיכוב הזדקנות?, שלום כאן קובי עזרא המומחה שלכם לרפואה נטורופטית ובריאות טבעית. כידוע ההזדקנות היא גורם הסיכון העיקרי למחלות כרוניות

הודעה חשובה: הכתוב בחוברת זו איננו בגדר מרשם רפואי לטיפול במחלות, אלא ידע שפורסם בכתבי עת מדעיים שמופיעים בעולם. מן הראוי שהנזקק לטיפול יפנה

  הודעה חשובה: הכתוב בחוברת זו איננו בגדר מרשם רפואי לטיפול במחלות, אלא ידע שפורסם בכתבי עת מדעיים שמופיעים בעולם. מן הראוי שהנזקק לטיפול