דרכים לניקוי הגוף מכימיקלים, מתכות כבדות, קוטלי חרקים ותרופות בעזרת ארבעה מזונות-על

מחבר ועורך: דר' מרדכי הוכברג, PhD, תזונאי

הודעה חשובה: הכתוב בחוברת זו איננו בגדר מרשם רפואי לטיפול במחלות, אלא ידע שפורסם בכתבי עת מדעיים ומהאינטרנט. הנזקק לטיפול – מן הראוי שיפנה לייעוץ אצל רופא או אצל תזונאי, לפי המצב. אין המערכת אחראית לתוכן המודעות.

סילוק רעלים מהגוף יכול להיות משימה קשה עבורו. יכולות להיות מגוון רחב של תופעות לוואי חמורות. אחרי הכל, החומרים שניקוי מוציא מהגוף הם די מפחידים. הם יכולים לכלול כימיקלים רעילים כמו טפלון, חומרים מחיסונים, קוטלי חרקים, תרופות כימיות, כימותרפיה, מתכות כבדות, אלומיניום ואפילו מרכיבים של מזון מהונדס גנטית. יש דרכים רבות וחומרים רבים המשמשים לניקוי. חלק מהדרכים יקרות וחלק מהן מסובכות, אך עם רק מעט תועלת. אבל יש מספר דרכים לסילוק רעלים מהגוף בדרך שהיא עדינה למערכת. בשימוש בשיטות אלה יידרש זמן קצת יותר ארוך להשגת המטרה – וזאת ללא דקירות מחטים.

אכילת פקטין של פירות היא כפי הנראה השיטה העדינה ביותר לניקוי הגוף מרעלים. הוא מצוי בציפה של פירות שונים ובעיקר בלימון מתוק, לימון, הדרים ותפוחי עץ. מקורות אחרים לפקטין הם בננות, ענבים, גזר וכרוב. הפקטין עוזר לשחרר מתכות כבדות, כימיקלים וחומרים נוספים לתוך זרם הדם, שם הוא נקשר אליהם ומוציא אותם מהגוף. אכילת כמות גדולה של פירות מכילי פקטין מנקה את המערכת. אפשר גם להוסיף פקטין נקי לכוס מים, למיץ ענבים אורגניים או למיץ ירקות טרי שנסחט זה עתה, כדי להאיץ את סילוק הרעלים מן הגוף. אין להשתמש בפקטין הנמכר בחנויות רגילות, מפני שחלק מהמותגים יכולים להכיל מונוסודיום גלוטמאט. יש לקנות אותו רק בחנויות טבע.

אכילת צמח הכוסברה, שהוא אחד מהירקות הנאכלים בסלט, היא אחת מהדרכים היותר יעלות לסילוק של כספית, מתכות כבדות וחומרים רעילים אחרים מהגוף. אפשר להכניס אותו לממרח ירקות (מרוסקים במעבד מזון), או כחלק מסלטים. אין להפריז בכמות הנאכלת ממנו. זוהי דרך זולה ויעילה לסילוק רעלים מהגוף ללא שימוש בכימיקלים מעשה ידי אדם. יש לו גם תכונות אנטי בקטריאליות ואנטי פטרייתיות והוא עוזר עד מהרה לריפוי זיהומים ודלקות בגוף גם מאחר והוא מנקה את המערכת.

כלורלה היא אצה חד תאית שגדלה במים מתוקים. כשהמקור לכלורלה הוא יפן, יש לוודא שהיא נקייה מקרינה שבעקבות התקלה בכור הגרעיני שם. זהו מזון-על, שהנו קל לעיכול והוא מוכר כמסלק כספית ומתכות כבדות מן הגוף. אין להפריז באכילתו, בייחוד מי שיש להם בעיות בצינור העיכול. יש להתחיל מכמויות קטנות ולהגדיל את המינון בהדרגה כדי שהניקוי יהיה עדין.

שתיית מיץ מעשב חיטה או משעורה היא דרך מעולה לסילוק רעלים מן הגוף. יחסית לכמות הקטנה ששותים ממנו, הוא מספק שפע של ויטמינים, מינרלים ואת כל תשע החומצות האמיניות החיוניות. הוא יכול להיות מנקה רעלים רב עוצמה ולכן יש להתחיל איתו בזהירות, עם 15 גרם ביום ולאט לאט להעלות את הכמות, תוך תשומת לב למניעת תופעות לוואי. שימוש במוצרים ממקור תזונתי לסילוק רעלים דורש טיפול מתמשך עד שהסימפטומים נעלמים. תופעות לוואי יכולות להיות בחילה, הקאות, שלשול, כאבים, סחרחורת ועייפות. יכולה להיות גם עלייה בחום ופריחה בעור. כל זה נגרם מפני שהרעלים עוזבים את הגוף ויוצאים ממנו במהירות. אם תופעות הלוואי חמורות, יש להקטין את הכמויות של החומרים בהם משתמשים לניקוי הרעלים. אם הסימפטומים ממשיכים, יש להפסיק את הטיפול ולהתייעץ עם גורם מוסמך.

מקורות

Gently detox with 4 superfoods to remove toxins from chem trails, heavy metals, noxious chemicals, pesticides, drugs, GMO by-products naturalnews, Thursday, August 23, 2012, by: JB Bardo

http://www.naturalnews.com/036920_superfoods_detox_chemtrails.html#ixzz25xBgk2lE

 

מחשבוני תזונה

פרסומת

צמחי מרפא יעילים ביותר לטיפול בתופעות שונות המתבטאות בתכיפות ודחיפות מתן שתן. חברת פריסו היא יצרנית כמוסות מצמחי מרפא המשמשים לטיפול בבעיות שונות בדרכי השתן מזה מאות שנים.

למידע נוסף

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

האם לתזונה ישנה על עיכוב הזדקנות?, שלום כאן קובי עזרא המומחה שלכם לרפואה נטורופטית ובריאות טבעית. כידוע ההזדקנות היא גורם הסיכון העיקרי למחלות כרוניות

הודעה חשובה: הכתוב בחוברת זו איננו בגדר מרשם רפואי לטיפול במחלות, אלא ידע שפורסם בכתבי עת מדעיים שמופיעים בעולם. מן הראוי שהנזקק לטיפול יפנה

  הודעה חשובה: הכתוב בחוברת זו איננו בגדר מרשם רפואי לטיפול במחלות, אלא ידע שפורסם בכתבי עת מדעיים שמופיעים בעולם. מן הראוי שהנזקק לטיפול