טיפול בסרטן שד עם אמצעי ליצירת חמצן יחידני יעיל ונקי מתופעות לוואי

מחבר ועורך: דר' מרדכי הוכברג, PhD, תזונאי
הודעה חשובה
הכתוב בחוברת זו איננו בגדר מרשם רפואי לטיפול במחלות, אלא ידע שפורסם בכתבי עת מדעיים ומבוסס על מחקרים. מן הראוי שהנזקק לטיפול יפנה לרופא או תזונאי, לפי המצב. אין המערכת אחראית לתוכן המודעות

סרטן שד הינו אחד מסוגי הסרטן היותר שכיחים. הטיפול הקונוונציונאלי, עם ניתוחים, הקרנות וכימותרפיה לא תמיד עוזר – לפעמים הוא אף מקצר את החיים יותר מן המחלה עצמה. אפילו ניתוח לסילוק השד לא תמיד עובר בשלום. כעת יש טיפול חדשני שיעיל לא פחות, אפילו יותר, מן הטיפולים השגרתיים של הרפואה המקובלת אך הוא נקי מכל תופעות הלוואי.
בשלב זה, טיפול זה נעשה על-ידי מדענים מארה"ב, עם 15 חולות סרטן שד. הוא נמצא יעיל ביותר, ללא נזקים נלווים אך כדי שהוא יתפוס את המקום הראוי לו, יש צורך בניסויים רחבי היקף יותר, עם יותר נשים חולות בסרטן השד.

תופעות הלוואי שיש לטיפול הקונוונציונאלי בסרטן הם כאבים, רקמה צלקתית, חוסר תחושה במקום הניתוח, רגישות, היווצרות סתמים בכלי הדם באזור, אינפקציות ונוקשות שרירים שם. לטיפולי הקרנות, כימותרפיה ותרופות בולמות פעולת הורמונים יש שלל תופעות לוואי.
כדי לוודא שכמה שיותר תאים סרטניים הושמדו, נותנים בטיפול מידה רבה של הקרנות ולעיתים כבר יחד עם כימותרפיה. טיפולים אלו כשלעצמם יכולים לייצור מחלות חדשות כמו לויקמיה אחרי כימותרפיה ומחלת לב אחרי הקרנות.
טיפולים כאלו יכולים להאיץ תהליכי זיקנה אצל נשים צעירות יחסית ולהגביר סיכון לאוסטיאופורוזיס אצל נשים מבוגרות יותר.
לטיפולי הקרנה יכולים להיות נזקים כמו חולשת צלעות, שברים בצלעות וניאורופתיות.

אם הסרטן נתגלה בשלבים יותר מתקדמים, אחוזי ההישרדות ל- 5 שנים נמוכים. ברפואה מנסים להפחית בסיקור על נזקים אפשריים – זה לא מעלים את הנזקים. בייחוד חשוב שנשים אלו תטופלנה בדרכים פחות הרסניות לגבי המשך חייהן. כאמור, יש כיום טיפול מאוד מבטיח גם במקרי סרטן שנתגלו מאוחר וטיפולים כאלו מיושמים בארצות רבות בעולם.
מדובר על מכשיר המוצמד לשד ומעורר על ידי תאורה מתאימה. אז, חמצן הנמצא שם משנה את צורתו הכימית והופך לחמצן יחידני. מולקולות חמצן יחידניות אלו משחררות אנרגיה שקוטלת את תאי הסרטן – ממוססת אותם, מבלי לפגוע בתאי גוף בריאים. תאי הסרטן נפגעים כך ששוב אין הם יכולים לקלוט רכיבי תזונה והם מתים.

חמצנים יחידנים אלו מגבירים גם את פעולתה של המערכת החיסונית בגוף. חם פוגעיפ קשות בדפנות של התאים הסרטניים ואלו קורסים. זה קורה גם עם כלי דם שמזינים גרורות סרטניות. הגוף מייצר אז חומרים שמבטלים את פעולת האנטיגנים של הגידול הסרטני, מגביר את פעילות המערכת החיסונית ועוזר להגן מפני שאריות של גרורות סרטניות. עם הטיפול השגרתי בסרטן אין שום חיזוק למערכת החיסונית, להיפך, עם כימותרפיה והקרנות יש פגיעה במערכת החיסונית. אותו נזק יש גם עם ניתוחים.
הטיפול עם חמצן יחידני יכול להינתן פעם או יותר לפי הצרכים – אין הוא מכביד על הגוף.

בארה"ב, גיל ממוצע של גילוי סרטן שד אצל נשים הוא 61 שנים, תוחלת החיים הממוצעת לחולות כאלו היא עד גיל 68 שנים. אין ספק שטיפול חליפי כזה בסרטן תורם יותר לריפוי ולהמשך חיים סביר. מה שלא מספרים די זה על נזקי הטיפול המקובל בסרטן שד כפי שהוא מבוצע ברפואה המקובלת.
ניסוי ראשון עם טיפול בחמצן יחידני נערך בפולינזיה ושותפו בו נשים שאצלן הסרטן כבר היה מפושט. מבין אלו שהלכו עם הטיפול עד הסוף, 73.3% נותרו בחיים. מבין אלו שלא השלימו את הטיפול, 3 נפטרו אך 6 נותרו בחיים עם סיום הניסוי. עם טיפול קונוונציונאלי בסרטן שד מפושט כזה, עם אותו מספר משתתפות, אף לא אחת נותרה בחיים אחרי 3 שנים.
חשוב להדגיש שמומלץ, במאמר המקורי באנגלית, שאשה עם סרטן שד כזה תפנה לטיפול החדשני במקום לעבור טיפולים מקובלים – אז סיכויי ההחלמה שלה רבים יותר ובמידה ניכרת. הטיפול המוצע במאמר זה במקורו עולה סכום זעום לעומת הטיפולים המקובלים – תועלתו רבה יותר, אין לו נזקים.

טיפול זה היה במעקב כעת של קרדיולוגים ונוירולוגים והוכח שאין עימו לא נזק ללב ולא למערכת העצבים.
הודעה חשובה: מערכת העיתון תזונה פלוס מביאה דברים בשם אומרם. המעוניין בפרטים נוספים ויצירת קשר ימצא אותם במאמר המקורי באנגלית, באתר LIFE EXTENSION' , חודש ינואר 2014. שם יש מאמר מפורט בנושא, דרכים ליצירת קשר, אימייל, טלפונים ועוד. נא לא לפנות אלינו בנושא זה מאחר ואין ביכולתנו להפנות לטיפול כזה – כל הדרכים והאמצעים ליצירת קשר נמצאים במאמר המקורי באנגלית. תודה.
מקור
An Alternative To Conventional Breast Cancer Treatment
September 2015

מחשבוני תזונה

פרסומת

צמחי מרפא יעילים ביותר לטיפול בתופעות שונות המתבטאות בתכיפות ודחיפות מתן שתן. חברת פריסו היא יצרנית כמוסות מצמחי מרפא המשמשים לטיפול בבעיות שונות בדרכי השתן מזה מאות שנים.

למידע נוסף

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

האם לתזונה ישנה על עיכוב הזדקנות?, שלום כאן קובי עזרא המומחה שלכם לרפואה נטורופטית ובריאות טבעית. כידוע ההזדקנות היא גורם הסיכון העיקרי למחלות כרוניות

הודעה חשובה: הכתוב בחוברת זו איננו בגדר מרשם רפואי לטיפול במחלות, אלא ידע שפורסם בכתבי עת מדעיים שמופיעים בעולם. מן הראוי שהנזקק לטיפול יפנה

  הודעה חשובה: הכתוב בחוברת זו איננו בגדר מרשם רפואי לטיפול במחלות, אלא ידע שפורסם בכתבי עת מדעיים שמופיעים בעולם. מן הראוי שהנזקק לטיפול