כל מה שרצית לדעת על האורגזמה הנשית

אורגזמה היא אחת התחושות הגופניות הנעימות ביותר, היא קשה לתיאור מילולי, אך מי שחוותה אותה יודעת על מה מדובר. היכולת להגיע לאורגזמה קיימת אצל כל הנשים , אך אין זה אומר שכולן מגיעות לכך בקלות.

העיתונות, התקשורת ובעיקר הסרטים מציגים את האישה העכשווית כאישה חמה הדורשת ומגיעה לאורגזמה תמיד, אך המציאות בשטח שונה.

עד לדור הקודם חשבו רבים שהאישה אינה מסוגלת להגיע לאורגזמה. זה נבע מחוסר הידע שהיה לגבי המיניות וכן מאי נעימות של הרופאים לדבר על נושא המין עם הנשים. כיון שכדי להרות, אין צורך באורגזמה, לא דנו בנושא מבחינה רפואית.

מאז הפרסומים הראשונים של מסטרס וג'ונסון ובהמשך קינסי בנושא המין החלה התעוררות מדעית והנושא הפך למדובר.

האורגזמה היא שיא ההנאה המינית הנמשכת מס’ שניות ובה המתח המיני משתחרר. זהו שילוב של תהליכים פיזיולוגיים , תחושתיים ורגשיים.

האורגזמה היא תהליך כמעט אוטומטי אצל הגברים אך אצל הנשים היא קשורה בד"כ לתחושה רגשית כלפי הגבר. יש נשים פתוחות למין ולהנאה המגיעות לאורגזמה כמעט תמיד, אך הן עדיין מהוות את המיעוט שבנשים. הנשים שאינן מגיעות לאורגזמה אינן מדברות על כך מתוך תחושה שמשהו אצלן לא בסדר.
בניגוד לגברים, רוב הנשים צריכות ללמוד איך להגיע לאורגזמה.

איך ומתי חווה האישה את האורגזמה הראשונה?
47 אחוז מגיעות לכך באוננות ,32 אחוז במהלך יחסי מין ,20 אחוז במהלך משחק מיני ואחוז אחד במהלך השינה.

בד"כ האורגזמה הראשונה היא סביב גיל 18 אם כי זה יכול לקרות לראשונה גם בגיל 40 ואף יותר.

מה לעשות כשלא מצליחים להגיע לאורגזמה?
כשיש בעיה להגיע לאורגזמה, הסקסולוגים מציעים לנסות לחוות את האורגזמה לבד ורק בהמשך עם בן הזוג. למרות שזה נראה טבעי והגיוני למי שכן מגיע או מגיעה לאורגזמה, לחלק מאותן נשים יש בעיה בדמוי העצמי שלהן וביכולת ל"אהבה עצמית". העובדות בשטח מראות שאוננות מלמדת את האישה איך להגיע לתחושה באופן פיזי ע"י מגע בדגדגן ואז יקל אליה לעשות זאת עם בן הזוג שלה.

יש לדאוג לנסות לעשות זאת כשאת רגועה אך מרוגשת מינית וללמוד לאט להכיר את צפונות גופך ולאהוב אותו. ניתן להיעזר בתמונות או סרטים ארוטיים כדי לנסות להגביר את העוררות המינית. בתחילה זה יהיה מוזר ויגרום לך להיות נבוכה, אך חשוב שתלמדי מה מגרה אותך רגשית וגופנית.

בהמשך תוכלי לבקש את בן זוגך לעשות לך את מה שמהנה אותך. ניתן גם להיעזר בויברטור. ניתן להשיג ויברטורים קטנים , אסטטיים ולא מאיימים שיכולים להקל עלייך את העבודה.

במידה ויש לך בן זוג אוהב ואת בגיל 30-50, יהיה לך אולי קל יותר להיעזר בו ולהגיע לאורגזמה בעזרתו.

אורגזמת נרתיק לעומת אורגזמת דגדגן
בעבר הרחוק חשבו שהאורגזמה הנרתיקית קיימת באשה בשלה מינית ואילו אורגזמת דגדגן בנשים פחות בשלות. כיום ידוע שכשמונים אחוז מהנשים מגיעות לאורגזמה מגירוי הדגדגן ורק עשרים אחוז מגירוי נרתיקי. חלק מהנשים הבטוחות שהאורגזמה שלהן היא נרתיקית ללא גירוי הדגדגן, אינן יודעות שחיכוך הגבר בגופו בדגדגן במהלך יחסי המין הוא הגורם לעיתים לאורגזמה.

מה ידוע לנו על נקודת הג'י? נקודה זו, אם היא אכן קיימת, נמצאת בחלקו הקדמי של הנרתיק והיא בעצם צבר של קצות עצבים שאינו נראה לעין שגירוי שלו גורם להנאה מינית שבסיומה אורגזמה . האמת היא שאין זה משנה אם נקודה זו קיימת או לא, העיקר הוא להגיע לאורגזמה ולא חשוב איך והיכן.

אורגזמה משותפת עם בן הזוג?!

זוהי אחת השאיפות אצל זוגות רבים אם כי ברוב המקרים אין היא מגיעה ליישום. זהו שוב אחד מגורמי ה"חנוך המיני שלנו מהסרטים". כמובן שזה נעים כשזה קורה אך הדבר תלוי קודם כל בשליטה טובה של הגבר על האורגזמה שלו. חשוב להדגיש שאסור שזה יהפוך לשאיפה המינית של בני הזוג, כי אז הם יכולים לאבד את ההנאה המינית על חשבון חיפוש האורגזמה המשותפת.

מספר אורגזמות רצופות ?!

לרוב הנשים יש את היכולת הזאת. היכולת הזאת עולה עם הגיל בעיקר לקראת גיל 40-50 וניתן ללמוד להגיע לך עם הזמן.

10 כללים כיצד יכול הגבר לעזור לאורגזמה של בת הזוג ?

# אהבה, רומנטיקה ואוירה מתאימה הם תחילת הדרך לאורגזמה

# זכור שרוב הנשים צריכות גירוי בדגדגן (זהו האזור המקביל לגירוי ראש הפין בגבר).

# אל תמהר, קח את הזמן ותן לה את הזמן שהיא זקוקה לו

# גירוי פטמות נכון יכול לגרום לאורגזמה אך יש לזכור שחלק מהנשים אינן אוהבות גירוי זה כלל

# רוב הנשים אוהבות מין אוראלי, אם זה לא דוחה אותך עשה זאת ותווכח.

# אל תתבייש לשאול אותה מה מהנה אותה ותן לה להדריך אותך.

# לעיתים, נסה לתת לה ליזום ולהוביל את יחסי המין.

# אם גמרת לפניה, המשך לענג אותה עד שגם היא תגמור;

# אמור לה כמה היא מדהימה, סקסית ויפה.

# אם תעזור לה להגיע לאורגזמה גם הנאתך והביטחון המיני שלך יתגבר.

לסיכום
אורגזמה היא תהליך מופלא שכל אישה מסוגלת להגיע אליו וזכאית להנות ממנו, מצד שני קשה להגיע אליה כשאת עייפה, מתוחה או לא מאושרת ביחסי הזוגיות שלך.

אם לא הגעת לכך לבד – פני לסקסולוג מומחה – זה מגיע לך !

מחשבוני תזונה

פרסומת

צמחי מרפא יעילים ביותר לטיפול בתופעות שונות המתבטאות בתכיפות ודחיפות מתן שתן. חברת פריסו היא יצרנית כמוסות מצמחי מרפא המשמשים לטיפול בבעיות שונות בדרכי השתן מזה מאות שנים.

למידע נוסף

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

האם לתזונה ישנה על עיכוב הזדקנות?, שלום כאן קובי עזרא המומחה שלכם לרפואה נטורופטית ובריאות טבעית. כידוע ההזדקנות היא גורם הסיכון העיקרי למחלות כרוניות

הודעה חשובה: הכתוב בחוברת זו איננו בגדר מרשם רפואי לטיפול במחלות, אלא ידע שפורסם בכתבי עת מדעיים שמופיעים בעולם. מן הראוי שהנזקק לטיפול יפנה

  הודעה חשובה: הכתוב בחוברת זו איננו בגדר מרשם רפואי לטיפול במחלות, אלא ידע שפורסם בכתבי עת מדעיים שמופיעים בעולם. מן הראוי שהנזקק לטיפול