נומרולוגיה קבלית והשפעתה על חיינו

גורל האדם נקבע מיום הולדתו וזה נגזר מתאריך הלידה שלו, תאריך הלידה הינו קבוע ובלתי ניתן לשינוי. ייעוד האדם נקבע גם משמו של האדם. בנומרולוגיה קבלית ישנה משמעות לשם האדם כפי שמכנים אותו, ולא כפי ששמו מופיע בתעודת הזהות.

 

נומרולוגיה היא המדע, הפילוסופיה והפסיכולוגיה של המספרים. מקור המילה נומרולוגיה הוא מהמילה הלטינית נומרוס כלומר-מספר.הבסיס לשימוש בתורה זו מגיע מיון העתיקה מפיתגורס שהיה פילוסוף, ומתמטיקאי  מהמאה ה-6 .פיתגורס היה מיסטיקן שלמד במרכזים רוחניים והגיע להארה.

 

הנומרולוגיה היא גם סוג של פסיכולוגיה של האישיות והיא מנתחת את אישיות האדם ותכונותיו האישיות במספרים מ 1-9 .

 

נומרולוגיה הינה שיטה מדויקת מאוד לקריאת גורל האדם וייעודו בחיים, כמו כן התורה מסייעת במתן כיווני דרך והכוונה בתחומי: קריירה, זוגיות, ילדים, לימודים וכיו"ב.

האינפורמציה הנדרשת הינה תאריך הלידה של האדם שמו ושמות הוריו.

המידע המתקבל מנתונים אלו הוא עצום ורב גוני ומאפשר את בחינת ההווה, העבר, והעתיד.

 

אנשים רבים עוסקים בעיסוקים שונים בחייהם ולא אחת שואלים את עצמם: האם זה הייעוד שלי בחיים ? האם זה מה שאני צריך לעשות בחיי ? האם העיסוק הזה מתאים לי? האם אני אצליח בכיוון בו בחרתי? או שכך נגזר גורלי כיוון שאני חייב לפרנס את עצמי ומשפחתי.

 

אין שום סיבה שתחיו את חייכם בלי לדעת מי אתם ומדוע אתם כאן. לאנשים אותם אני פוגש אני אומר כי אני מסמן להם את הייעוד שלהם בחיים, שכן תהליך השינוי יגרום להצלחות ומימושים שאינם קיימים כיום. זאת לאור פרשות הדרכים בהם אנו נמצאים בחיי היומיום וכי כל החלטה שאנו מקבלים גוררת השפעות מהותיות לגבי המשך החיים כמו: תחילת מקום עבודה חדש, מעבר מגורים לעיר או שכונה אחרת, מימוש זוגיות או פתיחת עסק עצמאי. נסו לתאר לעצמכם את אחת מהסיטואציות הבאות כאשר קבלת ההחלטות תהייה שונה ממה שקיבלתם לאן זה היה מוביל אתכם? (עבודה או קריירה אחרת נסיעה לחו"ל וכיו'ב).

 

כל אדם ואדם נולד עם פוטנציאל למימוש עצמי. אדם צריך לנצל את היכולות שלו על מנת להגיע לרמת מימוש מלאה. תפקיד הנומרולוג הוא לעמוד ולהתריע לגבי המצבים הללו ולכוון את האדם לגבי הייעוד שלו בחיים, וביצוע השינויים בהתאם לפי העיתויים והתקופות הנכונות במפה שלו.

 

כאשר מזהים במפה הנומרולוגית של אדם מסוים קשיים רבים, מועברת המלצה לתיקון השם או לחילופין הוספת אותיות ברוכות מזל. (אותיות אהו'י). 

 

סיטואציות של פיטורין / עזיבת אדם את מקום עבודתו, או פרידה בין בני זוג  מתריעה   על הזדמנויות חדשות שנפתחות בפני אותו אדם, המציבות אותו בפני פרשות דרכים שיכולות לשנות את חייו מקצה לקצה. (קיימות אין סוף דוגמאות של מנהלים בכירים ומנכ"לים שהפכו להיות מדריכי טיולים או עצמאיים בעלי עסקים שלא מוכנים לחשוב על עיסוקם בעבר).

 

לעיתים אני שואל אנשים בדיעבד כי לו הייתי מתאר את מצבם הנוכחי בתחום קריירה וזוגיות לפני השינויים אותם ביצעו, האם הם היו מקבלים את דבריי, אנשים אלו עונים כי הם פשוט היו פורצים בצחוק. אולם הגורל רוצה אחרת והוא יוצר את השינוי לאותו אדם וגורם לו להצלחות שלא הוא תמיד משער את עוצמתם וגודלם.

 

במידה ונתאים את עצמנו למה שאנו רוצים לעשות באמת, החיים יקבלו תפנית וזווית חדשה.

תחשבו על זה כחשבון נפש לקראת השינויים שאתם מתכננים לעשות.

 

שלכם תמיד לכל פניה ושאלה בנושא נומרולוגיה ונומרולוגיה קבלית,

 

נחום תמיר – נומרולוג

 

מחשבוני תזונה

פרסומת

צמחי מרפא יעילים ביותר לטיפול בתופעות שונות המתבטאות בתכיפות ודחיפות מתן שתן. חברת פריסו היא יצרנית כמוסות מצמחי מרפא המשמשים לטיפול בבעיות שונות בדרכי השתן מזה מאות שנים.

למידע נוסף

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

האם לתזונה ישנה על עיכוב הזדקנות?, שלום כאן קובי עזרא המומחה שלכם לרפואה נטורופטית ובריאות טבעית. כידוע ההזדקנות היא גורם הסיכון העיקרי למחלות כרוניות

הודעה חשובה: הכתוב בחוברת זו איננו בגדר מרשם רפואי לטיפול במחלות, אלא ידע שפורסם בכתבי עת מדעיים שמופיעים בעולם. מן הראוי שהנזקק לטיפול יפנה

  הודעה חשובה: הכתוב בחוברת זו איננו בגדר מרשם רפואי לטיפול במחלות, אלא ידע שפורסם בכתבי עת מדעיים שמופיעים בעולם. מן הראוי שהנזקק לטיפול