פיקנוגנול עוזר לריפוי פסוריאזיס ומחלות נוספות

מחבר ועורך: דר' מרדכי הוכברג, PhD, תזונאי

הודעה חשובה
הכתוב בחוברת זו איננו בגדר מרשם רפואי לטיפול במחלות, אלא ידע שפורסם בכתבי עת מדעיים ומבוסס על מחקרים. מן הראוי שהנזקק לטיפול יפנה לרופא או תזונאי, לפי המצב. אין המערכת אחראית לתוכן המודעות

החומר הידוע הזה, המופק מקליפת אורן ימי, מין של אורן שגדל בצרפת על שפת האוקיאנוס האטלנטי, ניחן בסגולה של שיפור הסימפטומים של פסוריאזיס, במידה רבה וללא כל תופעות לוואי. רופאים במרבית ארצות תבל מטפלים בחולי פסוריאזיס עם שלל תרופות – ההצלחה זעומה ותופעות הלוואי רבות. לאחרונה, אישר מחקר את יכולתו של התוסף הטבעי פיקנוגנול לתרום לריפוי פסוריאזיס. לרופא דר' פרד פסקטורה לא הייתה בכך משום הפתעה – הוא מטפל כך בחולי פסוריאזיס רבים במרפאתו אשר בניו יורק. הטיפול שהוא נותן כולל שיפור תזונה ביחד עם מתן תכשירי פיקנוגנול. תוספי מזון שרופא זה משלב בטיפול שלו בחולי פסוריאזיס הם פרוביוטיקה, יוביקווינול, שמנים מכילי אומגה 3, ויטמין 3D ביחד עם 2K, כורכום ופוליפנולים. הוא משתמש גם בצמחי מרפא וחומרים המופקים מהם ובהצלחה ניכרת. גישתו היא טיפול עם רפואה הוליסטית והוא מלמד את החולים הבאים אליו כיצד לתקן את התזונה שלהם ולנקוט באורח חיים בריא יותר. הוא נגד טיפול תרופתי ולדעתו, יש לו מקום רק אם כלו כל הקיצים.

פיקנוגנול הוא נותן לכולם מאחר ותכשיר צמחי זה עוזר לא רק בריפוי מחלות עור אלא גם במחלות רבות אחרות ובכללן מחלות לב. הוא עוזר גם לשיפור הכושר הגופני. הוא משפר זרימת דם, מוריד רמות יתר של לחץ דם, טוב כטיפול בבעיות מחזור ולאחרונה נמצא שהוא עוזר לריפוי מחלות של האוזן התיכונה. זו לא כל הרשימה – לאחרונה מחקר מצא שיש בו תועלת רבה לטיפול בפסוריאזיס.
מחקר זה נמשך 12 שבועות והשתתפו בו 73 אנשים חולי פסוריאזיס בגילאי 30 עד 46 עם פסוריאזיס בינוני עד קשה. ל- 38 מהם נתנו 130 מ"ג פיקנוגנול ליום. אצל נוטלי הפיקנוגנול הייתה הקלה בדלקת, אדמומיות ובגודל השטח בעור בו היה פסוריאזיס. העור היה גם פחות יבש. הם לקחו גם פחות תרופות וכללית, הריפוי היה מהיר יותר.

פסוריאזיס היא המחלה האוטואימונית היותר נפוצה בארה"ב. הטיפול התרופתי בה גורם יותר בעיות מאשר תועלת. אם המחלה לא נבלמת בדרכים טבעיות, היא פוגעת גם בכלי דם קטנים בגוף ונוצרים שם סתמים שיכולים לגרום למחלת לב או התקף לב. היא יכולה להתפתח למחלה דלקתית בכל הגוף. פיקנוגנול נמצא כבר מזמן עוזר ללב ולכלי הדם – בנטילתו יש תועלת גם נגד פסוריאזיס וגם כשמירה על בריאות הלב.

הרופא האמריקאי טיפל בעזרת פיקנוגנול בחולי פסוריאזיס רבים. הייתה אישה אחת שטופלה אצלו, שהייתה אצל רופאים רבים – רופאי עור, אלרגולוגים ואחרים וללא כל תועלת. אחרי שיפור התפריט, מתן רכיבי תזונה אנטי דלקתיים ו- 200 מ"ג פיקנוגנול ליום, תוך 6 חודשים לא נשארה אף נקודה של פסוריאזיס על עורה. רופא זה עצמו נוטל פיקנוגנול כל יום והוא מעריך אותו כאחד התוספים היותר יעילים והיותר חשובים. הוא ממליץ עליו לכל המטופלים שלו. לבעיות נפשיות הוא נותן SAMe ופרע (היפריקום) שבארץ משווק כתרופה רמוטיב. הוא נותן גם MSM, ברומלין ופפאין.
מקור
Pycnogenol Helps Psoriasis, Life extention 2014

מחשבוני תזונה

פרסומת

צמחי מרפא יעילים ביותר לטיפול בתופעות שונות המתבטאות בתכיפות ודחיפות מתן שתן. חברת פריסו היא יצרנית כמוסות מצמחי מרפא המשמשים לטיפול בבעיות שונות בדרכי השתן מזה מאות שנים.

למידע נוסף

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

האם לתזונה ישנה על עיכוב הזדקנות?, שלום כאן קובי עזרא המומחה שלכם לרפואה נטורופטית ובריאות טבעית. כידוע ההזדקנות היא גורם הסיכון העיקרי למחלות כרוניות

הודעה חשובה: הכתוב בחוברת זו איננו בגדר מרשם רפואי לטיפול במחלות, אלא ידע שפורסם בכתבי עת מדעיים שמופיעים בעולם. מן הראוי שהנזקק לטיפול יפנה

  הודעה חשובה: הכתוב בחוברת זו איננו בגדר מרשם רפואי לטיפול במחלות, אלא ידע שפורסם בכתבי עת מדעיים שמופיעים בעולם. מן הראוי שהנזקק לטיפול