שמן  נדיף המופק מעלי אורגנו בר עשוי לרפא פסוריאזיס

 

מחבר ועורך: דר' מרדכי הוכברג, PhD, תזונאי

הודעה חשובה

הכתוב בחוברת זו איננו בגדר מרשם רפואי לטיפול במחלות, אלא ידע שפורסם בכתבי עת מדעיים. הנזקק לטיפול – מן הראוי שיפנה לייעוץ אצל רופא או אצל תזונאי, לפי המצב.

אין המערכת אחראית לתוכן המודעות.

 

בארה"ב, כ- 7.5% מן התושבים סובלים מפסוריאזיס בדרגות חומרה שונות. מדווח בספרות הרפואית על טיפול עם שמן נדיף המופק מאורגנו בר, שהצליח לרפא אשה שסבלה ממחלה זו. שמן זה נחשב לאנטיביוטיקה טבעית והוא עוזר לאנשים להבריא מברונכיט אקוטי וגם כרוני,  מקנדידה ומפטרת ציפורנים. הוא נמצא מרפא גם פסוריאזיס ואקנה. לאחרונה פורסם מחקר עם שמן זה, מחקר שנעשה באוניברסיטת אריזונה.  במחקר נמצא שאחד מן המרכיבים של שמן האורגנו, קרבקרול, נמצא מפרק ציפוי חלבוני של וירוס תוקפני שפגע בבריאות עור של אנשים רבים באזור האיים הקריביים. כך, חומר טבעי אחר היה מסוגל לחסל וירוסים אלו.

כוח הריפוי של שמן 73P המופק מאורגנו

הריכוז הגבוהה של פנולים  המצוי בשמן אורגנו הופך אותו לחומר מאוד יעיל נגד אינפקציות ובמיוחד כנגד אינפקציות פטרייתיות, אותן הוא מרפא עם טיפול מקומ תוך זמן קצר ביותר. 73P הוא למעשה שם מסחרי של שמן אורגני המכיל 73% פוליפנולים,  והשאר הם חומרים רפואיים  רבי השפעה נוספים המופקים מאורגנו בר. יש בו יכולת נוגדת חמצון כ- 50 פעם יותר מזו שיש בתפוחי עץ והוא עשיר במינרלים סידן, מגנזיום וברזל. הוא נחשב לאחד מן המקורות הטבעיים היותר עשירים בברזל. מצויים בו החומרים הטבעיים קרבקרול, תימול, טרפנים, חומצה רוזמרינים ונרינגין – כל אלו תורמים ליכולתו המעולה כצמח מרפא – הם מגבירים את יכולת הפעולה של המערכת החיסונית, פועלים כאנטיהיסטמינים טבעיים ומונעים נזק של רדיקלים חופשיים.

מרכיבים אלו של הצמח נמצאו אנטי-דלקתיים ואנטי-ויראליים והם מונעים התרבות קנדידה. זהו חומר מאוד יעיל למניעת הצטננויות וקיצור מהלכן. מאחר ונמצאה שמרבית מקרי הפסוריאזיס קשורים לריבוי קנדידה בגוף, שמן זה נמצא עוזר לרבים מן הסובלים מפסוריאזיס. שמן אורגנו הוא אחד מן החומרים היותר יעילים הקיימים בנגד אינפקציות בעור, פסוריאזיס למחלות נוספות – אין צורך להשתמש בתרופות כימיות על כל נזקן. זוהי דרך להלחם באינפקציות בלי לפגוע בבריאות כפי שקורה עם טיפול בתרופות כימיות.

מקורות

www.youtube.com
www.naturalnews.com
www.huffingtonpost.com
www.livestrong.com

 

מחשבוני תזונה

פרסומת

צמחי מרפא יעילים ביותר לטיפול בתופעות שונות המתבטאות בתכיפות ודחיפות מתן שתן. חברת פריסו היא יצרנית כמוסות מצמחי מרפא המשמשים לטיפול בבעיות שונות בדרכי השתן מזה מאות שנים.

למידע נוסף

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

האם לתזונה ישנה על עיכוב הזדקנות?, שלום כאן קובי עזרא המומחה שלכם לרפואה נטורופטית ובריאות טבעית. כידוע ההזדקנות היא גורם הסיכון העיקרי למחלות כרוניות

הודעה חשובה: הכתוב בחוברת זו איננו בגדר מרשם רפואי לטיפול במחלות, אלא ידע שפורסם בכתבי עת מדעיים שמופיעים בעולם. מן הראוי שהנזקק לטיפול יפנה

  הודעה חשובה: הכתוב בחוברת זו איננו בגדר מרשם רפואי לטיפול במחלות, אלא ידע שפורסם בכתבי עת מדעיים שמופיעים בעולם. מן הראוי שהנזקק לטיפול