תזונת אנטי אייג'ינג, תזונה למניעת הזדקנות – קובי עזרא

האם לתזונה ישנה על עיכוב הזדקנות?, שלום כאן קובי עזרא המומחה שלכם לרפואה נטורופטית ובריאות טבעית. כידוע ההזדקנות היא גורם הסיכון העיקרי למחלות כרוניות ולנכות בחברתנו עם השפעה רבה על ההוצאות החברתיות והבריאותיות.

עד כה, הזדקנות ובסופו של דבר מובילה למוות והם בלתי נמנעים. עם זאת, מאמצי המחקר על מחלות הקשורות להזדקנות במטרה לא רק להאריך את תוחלת החיים אלא גם להגדיל את תוחלת הבריאות בניסיון לעכב, לעצור ואף להפוך את תהליך ההזדקנות לא הופסקו.

אז נשאלת השאלה האם ניתן לעשות מניפולציות במטרה להגיע לתוצאה של עיכוב תהליכי זקנה!? הגבלה קלורית מאריכה ומשפרת הן את הבריאות והן את תוחלת החיים במספר מודלים ניסיוניים קצרי מועד והביאה לידי ביטוי את תפקידם של גורמים מולקולריים שונים המעורבים במסלולי חישת חומרי הזנה ובאורך חיים.

הדבר פותח את האפשרות לווסת אפקטים מולקולריים הנ"ל גם בבני אדם כדי להגדיל ולשפר את הבריאות ואת תוחלת החיים.

הקושי ליישם דיאטות מוגבלות קלוריות בבני אדם הובילו לפיתוח של דיאטות נסבלות חדשות כמו למשל האכלה מוגבלת בזמן, צום לסירוגין ו/או דיאטות המכילות כמויות מוגבלות של רכיבי וחומרי תזונה שונים  ולחיפוש אחר חומרים תרופתיים, המיועדים לגורמים המתווכים את הארכת חיים ותוחלת בריאות בתגובה לדיאטות אנטי אייג'ינג הנ"ל.

גישות פרמקולוגיות המבטלות תאים מזדקנים או מונעות גורמים ראשוניים להזדקנות כגון שחיקה של טלומרים או קיצור הטלומרים מופיעות גם כאסטרטגיות אנטי-אייג'ינג פוטנציאליות.

 

מחשבוני תזונה

פרסומת

צמחי מרפא יעילים ביותר לטיפול בתופעות שונות המתבטאות בתכיפות ודחיפות מתן שתן. חברת פריסו היא יצרנית כמוסות מצמחי מרפא המשמשים לטיפול בבעיות שונות בדרכי השתן מזה מאות שנים.

למידע נוסף

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

הודעה חשובה: הכתוב בחוברת זו איננו בגדר מרשם רפואי לטיפול במחלות, אלא ידע שפורסם בכתבי עת מדעיים שמופיעים בעולם. מן הראוי שהנזקק לטיפול יפנה

  הודעה חשובה: הכתוב בחוברת זו איננו בגדר מרשם רפואי לטיפול במחלות, אלא ידע שפורסם בכתבי עת מדעיים שמופיעים בעולם. מן הראוי שהנזקק לטיפול

היום אספר לכם על עודף ברזל בדם שלום כאן קובי עזרא המומחה שלכם לרפואה נטורופטית, חוסר ברזל הינה מהווה את אחת הסיבות הנפוצות לאנמיה,