תמצית זרעי ענבים כעזר לריפוי סרטן

מחבר ועורך: דר' מרדכי הוכברג, PhD, תזונאי

הודעה חשובה
הכתוב בחוברת זו איננו בגדר מרשם רפואי לטיפול במחלות, אלא ידע שפורסם בכתבי עת מדעיים ומבוסס על מחקרים. מן הראוי שהנזקק לטיפול יפנה לרופא או תזונאי, לפי המצב.
אין המערכת אחראית לתוכן המודעות

אם אדם נמצא חולה סרטן מהסוגים הקטלניים, הטיפול הקונבנציונאלי במחלתו לא פחות מסוכן מאשר המחלה עצמה. כעת, מחקר מדעי הראה שתמצית זרעי ענבים עשויה לבלום התפתחות סרטן וזאת ללא הנזקים של כימותרפיה והקרנות. טיפול זה עם תמצית זרעי ענבים נמצא עוזר דווקא כאשר מחלת הסרטן נמצאת בשלבים מתקדמים יותר בגוף.

זו לא תקווה מחוסרת בסיס. לתמצית זרעי ענבים יש תועלת ריפויית מוכחת. המציאות היא שדוחקים בחולי סרטן, כמה שיותר מהר, להתחיל בטיפולי ניתוחים, הקרנות וכימותרפיה. כך, הפחדה גורמת לחולים להתחיל מיד בטיפולים מזיקים ולא יעילים. הסרטן יחזור שוב. כיום, גם בממסד הרפואי מודים שיש צורך ברפואה אחרת, ביולוגית, אך אותן תרופות ביולוגיות עולות הון תועפות. טיפולים טבעיים כמו זה עם תמצית זרעי ענבים, יכולים לעצור או להאט התפתחות של תאי הסרטן.
מחקר שנעשה כבר בשנת 2003 מצא שטיפולי כימותרפיה לא היו יעילים לגבי 97% מהחולים. נמצא שכימותרפיה גרמה לנזק קריטי ל- DNA של תאים בריאים ושחלק מן התרופות למעשה האצו התחלקות של תאי סרטן, לפעמים הרבה יותר מהר ממה שהיה טרם הטיפול. כיום מתחיל שינוי במגמה, אך עדיין לחולים רבים ממליצים לעבור טיפול קונבנציונאלי בתואנה שזהו הסיכוי היחיד שלהם להבריא. יש שיטות טבעיות רבות לטיפול בסרטן, אפשר למצוא סקירה שלהן באתר: http://www.naturalnews.com/innercirclespecial.html.
אם חולה סרטן מחליט לעבור טיפולים קונבנציונאליים, במקרים רבים תהיה אצלו פגיעה באיברים, הזדקנות טרם עת, הפרעות בתפקוד מיני, נוירוטיות, נזק לשיניים, סוכרת, מחלות אנדוקריניות, עייפות, תת-פעילות של בלוטת התריס, בעיות זיכרון וריכוז וזאת לא כל הרשימה…
שום נזק לא נמצא עם שימוש בתמצית זרעי ענבים. חובה לדעת שטיפול כזה צריך להשתלב עם טיפולים טבעיים אחרים בסרטן, לא רק כשהוא לעצמו. יש לסלק רעלים מהגוף, לדאוג לבל יחסרו רכיבי תזונה, לטפל עם מיצי ירקות ובטיפולים נוספים הנכללים בהגדרת ריפוי טבעי – גם גופני וגם נפשי.
בגיליון דצמבר 2012 של הז'ורנאל הרפואי Cancer Letters הובא מחקר בו טיפלו בתאי סרטן מעי גס-חלחולת עם תמצית זרעי ענבים. בחומר טבעי זה נמצאו מספר מרכיבים שקוטלים, או לפחות מאטים, התרבות של תאי סרטן. נמצא שדווקא אותן תכונות שמאפשרות לתאי סרטן ליצור גרורות, הן אלו שעושות אותם למגיבים לטיפול עם תמצית זרעי ענבים.
מחקרים שנערכו בשנים האחרונות מצאו שגם תאי סרטן מסוגים נוספים כמו סרטן ערמונית, חלק מסוגי סרטן ריאות וסרטן תאי קשקש בעור, כולם נמצאו מושפעים מטיפול עם תמצית זרעי ענבים.

ניתן לרכוש זרעי ענבים בחנות באתר
מקורות
http://www.naturalnews.com/050231_grape_seed_extract_chemotherapy_cancer_treatments.html#ixzz48olhA51S
http://www.naturalnews.com/innercirclespecial.html

מחשבוני תזונה

פרסומת

צמחי מרפא יעילים ביותר לטיפול בתופעות שונות המתבטאות בתכיפות ודחיפות מתן שתן. חברת פריסו היא יצרנית כמוסות מצמחי מרפא המשמשים לטיפול בבעיות שונות בדרכי השתן מזה מאות שנים.

למידע נוסף

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

האם לתזונה ישנה על עיכוב הזדקנות?, שלום כאן קובי עזרא המומחה שלכם לרפואה נטורופטית ובריאות טבעית. כידוע ההזדקנות היא גורם הסיכון העיקרי למחלות כרוניות

הודעה חשובה: הכתוב בחוברת זו איננו בגדר מרשם רפואי לטיפול במחלות, אלא ידע שפורסם בכתבי עת מדעיים שמופיעים בעולם. מן הראוי שהנזקק לטיפול יפנה

  הודעה חשובה: הכתוב בחוברת זו איננו בגדר מרשם רפואי לטיפול במחלות, אלא ידע שפורסם בכתבי עת מדעיים שמופיעים בעולם. מן הראוי שהנזקק לטיפול