גלוטמין

249.00 159.00

מבצע!

רפא את המעיים שלך עם חומצת האמינו ל- גלוטמין

בשנים האחרונות חלה עליה בצריכת מזונות מעובדים אשר מכילים מגוון רחב של תוספות כימיות לא רצויות, ישנה עלייה בצריכת מזונות המכילים גלוטן ועלייה בשכיחות המרשמים לאנטיביוטיקה חומרים אשר גורמים נזק לריריות מערכת העיכול.  על כן זה לא פלא שהפרעות עיכול וליקויים אשר נלווים אליהם נפוצים יותר מאי פעם.  ריפוי רירית המעי משחזר את היכולת של הגוף לבנות מערכת חיסונית חזקה ולייצר מוליכים עצביים שגורמים להרגשה טובה בכמויות הנכונות. מחקרים רבים מצביעים על כך שחומצת האמינו ל-גלוטמין היא האמצעי הטבעי הטוב ביותר לשחזור שלמות רירית המעי ולגרום למערכת עיכול בריאה יותר.

כיצד ל-גלוטמין קשור לבריאות המעי?

ל-גלוטמין מספק לתאים במערכת העיכול  שלנו מקור חיוני לאנרגיה הנדרשת להסדרת הייצור שלהם. יעילותה של חומצת האמינו ל –גלוטמין התגלתה כבר לפני 40 שנה כאשר נהגו לתת אותה במינון של 1.6 גר ליום בלבד לטיפול בכיבי קיבה. בתקופה האחרוניה הוכיחו מחקרים רבים כי גלוטמין מפחית דלקת בקיבה הנגרמת מכימותרפיה.  גלוטמין הוא גם רכיב חיוני בטיפול בהרעלת מתכות כבדות ע"י שיקום ריריות המעי והכנת הגוף לתהליך של Chelation   אשר מוציא מהגוף את המתכות הרעילות.

מה שקצת פחות ידוע הוא שגלוטמין משחק תפקיד חשוב גם בבריאות של הלבלב, כבד, פה ווושט. הפונקציה של כל אחד מחלקים אלה תשפיע על העיכול ולכן על בריאות המעי. גלוטמין יכול לעזור להבטיח שתהליך העיכול כולו פועל בצורה חלקה יותר, מה שעשוי לסייע במניעת נזק עתידי למערכת העיכול ואף עלול לסייע לגוף בריפוי נזק שכבר נעשה.

בגלל הקשר החזק בין בריאות המעיים לבריאות הכללית ובגלל היותה חומר גלם חיוני ביותר לכל מערכות הגוף יש לה פעילויות רבות נוספות:

– חיזוק מערכת החיסון
– מסייע לאלרגיות
– משפר מצב רוח
– משפר ספיגה של רכיבי תזונה
– טיפול במחלות כבד
– טיפול בהתמכרויות
– השמנת יתר
– התאוששות מפעילות גופנית
– סילוק מתכות כבדות

תוספי תזונה

ל-גלוטמין הטוב ביותר נלקח בצורת אבקה, כפית אחת ביום השווה בערך ל 3-5 גר מספקת השלמה כללית של חומצת האמינו הזאת. לשם טיפול במחלה נדרש מינון גבוה יותר. כדי להמריץ את מערכת החיסון נדרש מינון של 5-20 גר ביום, מינון של 2-3 גר ביום יספיק כדי למנוע את התשוקה למתוקים ואלכוהול. לשם טיפול בתסמונת המעי הדליף , מחלות מעיים דלקתיות אפשר להגיע למינון של עד 40 גר ליום. כל אלה מינונים הנחשבים בטוחים למדי, אין עדות לתופעות לוואי כלשהם מנטילת גלוטמין.